Forum Nintendo64 Zone Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

International Superstar Soccer 64 v J.League Perfect Striker

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nintendo64 Zone Strona Główna -> Nintendo 64 - Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdamGilmore
Mocny Zawodnik



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków / St.Wola

PostWysłany: Wto 22:10, 19 Wrz 2006    Temat postu: International Superstar Soccer 64 v J.League Perfect Striker

Mam pytanie do grających w International Superstar Soccer 64. Czy opanowaliście grę na tyle by robić w powietrzu akrobacje typu przewrotka plus lądowanie na nogi, szczupak nad przeciwnikiem przy strzale głową itp.? Czy w ISS 64 jest to wogóle mozliwe? Pytam bo w japońskim odpowiedniku tej gry, czyli J.League Perfect Striker takie akcje to normalka, nie wymagają żadnego specjalnego wysiłku przez co całe widowisko ma o wiele bardziej "arcade'owy" klimat (czasem to wręcz przypomina wyczyny rodem z anime pt. Kapitan Tsubasa Razz ). Grałem w obie wersje i w ISS 64 nie udało mi się wykonac czegoś takiego ani razu, a w J.LPS, jak pisałem, robię to bez problemu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axiomat
Mocny Zawodnik



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koszalin

PostWysłany: Śro 7:41, 20 Wrz 2006    Temat postu:

Gralem calkiem sporo w ISS64 i niestety nie uswiadczylem przewrotek... szczupaka ze 2 razy moze zaliczylem, ale to chyba bylo bardziej uzalezniono sytuacyjnie. W japonski odpowiedniek nie gralem i wydaje mi sie malo prawdopodobne zeby powycinali to co najlepsze... bo po co by to mieli robic.
Poza tym z tych informacji co znalazlem to International Superstar Soccer 64 w Japonii nazywal sie Jikkyou World Soccer 3 (nazwa nieco dziwna... gdzie pozostale 2 czesci niewiem)... pewnie jakies przeklamanie informacji.
Moze sytuacja ma sie tak ze ten J.League Perfect Striker to odpowiednik ktorejs z kolejnych czesci, moze ISS98, albo ISS2000 a tam juz mozna takie numery jak przewrotki i szczupaki wyczyniac na porzadku dziennym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamGilmore
Mocny Zawodnik



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków / St.Wola

PostWysłany: Śro 7:50, 20 Wrz 2006    Temat postu:

Hmmm, to znaczy z tymi ISS jest w Japonii spore zamieszanie. Dokładnie nie wiem ale wydawało mi się że J.L Perfect Striker to odpowiednik ISS 64 ze względu na identyczny układ menusów i opcji w menu (tylko rzecz jasna wszystko napisane po japońsku), no i nie ma reprezentacji krajów z fikuśnymi, wymyślonymi nazwiskami zawodników tylko japońskie kluby ze autentycznymi składami na rok 1997. Też wydawało mi się dziwne dlaczego mieliby usuwać takie animacje w wersji europejskiej...No nic Razz Tych Perfect Strikerów jest w sumie 3 części, każda odpowiada u nas innej części ISS, poza tym jest jeszcze jedna wersja "exclusive for Japan" czyli odpowiednik naszgo ISS 98, wydany z okazji MŚ Francja 98 (oryginalne grupy, składy, stadiony itp.).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axiomat
Mocny Zawodnik



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią 8:48, 29 Gru 2006    Temat postu:

Cos w tych ISS'ach jest ostro zamieszane. Gram teraz sobie w ISS98 i okazuje sie ze o wiele latwiej wykonac jakies "kosmiczne" zagrania (w tym rowniez przewrotki), niz w jego nastepcy ISS2000, gdzie takie akcje sa raczej dzielem przypadku. Po prostu sam miod, gierka jest naprawde niesamowita. Choc moim skromnym zdaniem ISS2000 ma o niebo lepsza grafike i to on jest jednak moim faworytem... moze dlatego ze spedzilem przed nim co najmniej 100 godzin, a przy ISS98 dopiero niecale 3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamGilmore
Mocny Zawodnik



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków / St.Wola

PostWysłany: Pią 9:07, 29 Gru 2006    Temat postu:

100 godzin ? Very Happy To jak przy jakimś dobrym RPG Very Happy
Mam też ISS 2000 ale dla mnie ta właśnie wersja ma najmniej midou ze wszystkich trzech ISSów...nie wiem dlaczego...mam też odczucie że gameplay tez nie jest już tak obłędnie płynny jak w przypadku ISS64 i ISS98 (czy, jak w moim przypadku, J.League Perfect Striker i Jikkyu World Cup France 9Cool a gram na Med Res. Niemniej jednak ISS 2000 to dobra (a do tego rzadka gra) więc znalazła się w mojej kolekcji Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axiomat
Mocny Zawodnik



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią 9:55, 29 Gru 2006    Temat postu:

Hmmm... Mam juz wiekszosc pilek noznych na N64 w wersji PAL (zostala mi juz do zdobycia tylko Fifa99). Grajac ze znajomymi (w 3-4 osoby) po prostu po wielu godzinach doszlismy do wniosku ze to wlasnie ISS200 jest naszym faworytem (oj zdarzaly sie takie sesje po 14-15 godzin) i tak to wlasnie w niego gramy najczesciej. Na Hi-Res oczywiscie nie da sie grac, pomimo ze gierka wyglada naprawde niesamowicie, ale kiedys pewnie sie skusze na podkrecenie procka w moim N64 to sobie odbije, na chwile obecna niestety pozostaje Lo-Res, ktory na rzutniku (ktorego czasem uzywamy) wyglada tak sobie, ale i tak jest super Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nintendo64 Zone Strona Główna -> Nintendo 64 - Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin